Piegāde

Piegāde


Mazie iepakojumi: piederumi un rezerves daļas


Piederumus un (rezerves) detaļas mēs nosūtām vienas darba dienas laikā no mūsu centrālās noliktavas ar paku pakalpojumu. Tiklīdz sūtījums ir nosūtīts, jūs saņemsiet izsekošanas kodu, ar kuru sūtījumu var izsekot, vai ar jums tiks saskaņots piegādes datums.


Lieli iepakojumi: kāpšanas rāmji


Mūsu pilnais rotaļu laukumu aprīkojums, torņi un šūpoles ir sagatavotas nosūtīšanai vienā no mūsu vietējiem izplatīšanas centriem un tiek piegādāti ar pārvadātāju.

Piegādes likmes


Piegādes laiks un piegādes izmaksas

Bezmaksas piegāde no € 80

Piederumi | Detaļas

Free delivery from 80€ in 5-10 working days.

Jūs saņemsit izsekošanas kodu no DHL.

Kāpšanas rāmji | Modules | Slidkalniņi

Free delivery in 7 - 10 working days.

Profesionāli Rotaļu laukumi

Free delivery in 4-6 weeks.

Hyland Stainless Steel Slides

Free delivery in 2-3 weeks.

Hyland S Swing Nest

Free delivery in 2-3 weeks.


Mēs apstrādājam jūsu pasūtījumu pēc maksājuma apstiprinājuma saņemšanas. Jūsu pasūtījums tiks izgatavots un iesaiņots vienā no mūsu izplatīšanas centriem. Tiklīdz pasūtījums būs gatavs nosūtīšanai, mūsu pārvadātājs sazināsies ar jums, lai ieplānotu piegādes tikšanos.


Lasiet vairāk par piegādi

Bieži uzdotie jautājumi


Kāds ir piegādes laiks?

Mēs apstrādājam jūsu pasūtījumu pēc maksājuma apstiprinājuma saņemšanas. Jūsu pasūtījums tiks ražots un iepakots vienā no mūsu izplatīšanas centriem (apm. 5-8 darba dienas). Tiklīdz pasūtījums būs gatavs sūtījumam, mūsu pārvadātājs sazināsies ar jums 2 darba dienu laikā, lai veiktu piegādes piegādi.

Lūdzu, ņemiet vērā: pārvadātājs var zvanīt ar anonīmu numuru

Ko sagaidīt no montāžas pakalpojuma?*

Pēc maksājuma apstiprinājuma saņemšanas mēs apstrādāsim jūsu pasūtījumu. Jūsu pasūtījums tiks ražots kādā no mūsu izplatīšanas centriem. Ja esat pasūtījis montāžas pakalpojumu, montāžas komanda sazināsies ar jums, lai noorganizētu tikšanos. Lespējams, ka montāžas komanda nodrošinās jūsu pilno pasūtījumu (dažreiz jau daļēji samontētu) saskaņotajā ar montāžas dienu. Cik ātri to var izdarīt, ir atkarīga no montāžas komandas spējas un jūsu pašu darba kārtības. Read more about the assembly service here.
*Note: we don't have assembly service in Latvia, Estonia and Italy. For Ireland please contact [email protected] (limited possibility).

Vai piegāde ir nepilnīga?

Mūsu mērķis ir, lai jūsu pasūtījums tiktu piegādāts vienā reizē. Tomēr dažos gadījumos preces nāk no dažādiem izplatīšanas centriem, un pasūtījums ir sadalīts divās piegādēs. Tas neietekmē pasūtījuma piegādes izmaksas. Pārbaudiet piegādi, izmantojot komplektācijā iekļauto iepakojumu.

Vai es varu izvēlēties sev piegādes dienu un laiku?

Piegāde notiek darba dienās no 8.00 līdz 18.00. Parasti piegādes laiku var vienoties ar transporta uzņēmumu par noteiktu dienu un dienas daļu.

Kur jūs piegādājat?

Mēs piegādājam visā Eiropā un sadarbojamies ar vietējiem izplatītājiem. Šie vietējie piepildīšanas centri ir mūsu produkcijas krājumā un apvieno tos ar pareizo kokmateriālu paketi. Dažiem reģioniem, pasta indeksu zonām un salām ir ilgāks piegādes laiks un iespējamās papildu izmaksas.

Kāpēc mans pasūtījums kavējas?

Mūsu vietējie izpildes centri un mūsu transporta uzņēmumi dara visu iespējamo, lai izpildītu saskaņotos piegādes laikus. Tomēr dažos ļoti aizņemtos periodos pavasarī kopā ar valsts svētkiem gan ražošanas, gan piegādes laikus var aizkavēt par dažām dienām.

Ko sagaidīt no piegādes?

Rotaļu laukumu aprīkojums tiek piegādāts plakanā iepakojumā kā liels iepakojums. Iepakojums ir smags un bieži tiek izkrauts ar sūkņa kravas automašīnu / autoiekrāvēju. Tāpēc kravas automašīnai ir jābūt viegli pieejamai piegādes adresei. Pārliecinieties, ka jūs esat piegādes dienā, laikā, par kuru vienojies, lai saņemtu piegādi. Pasūtījums tiks izkrauts blakus kravas automašīnai uz seguma. Izņēmuma gadījumos var būt nepieciešams izkraut ar roku, vadītājs var lūgt jūsu palīdzību.

Transporta bojājumi, trūkumi vai neatbilstības

Ja piegādes brīdī novērojat (transportējat) bojājumus, tas nekavējoties jāreģistrē transporta manifestā. Septiņu dienu laikā pēc piegādes pārbaudiet to pilnīguma un montāžas kārtību, izmantojot iepakojumu un rokasgrāmatu. Ja kaut kas nav pareizs, lūdzu, informējiet mūs, cik ātri vien iespējams, pa e-pastu: [email protected], norādot pasūtījuma numuru.

Vai jums ir kādi jautājumi par piegādi? Nevilcinieties sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.